یزدفردا: نارنجی پوشان قندی با تغییر و تحولاتی که ایجاد کرده‌اند و همچنین شروع تمرینات پیش از موعود به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

به گزارش یزدفردا: قرعه کشی لیگ دو فوتبال کشور برگزار و تیم شهید قندی یزد با قرار گرفتن در گروه دوم، حریفان خود را شناخت.

فوتبالیست‌های یزدی با خوشه طلایی مشهد، دریای کاسپین بابل، ایرانجوان بوشهر، نیکاپارس چالوس، شهرداری بندرعباس، سپیدرود رشت، پاس همدان، آریان همدان، شهدای رزکان البرز، استقلال زیدون، سرخپوشان اطلسی طلایی شازند، شاهین تهران و اسپاد تهران همگروه شدند.

قندی برای حضور پرقدرت در این مسابقات، جواد رمضانی، ابوالفضل موسوی و رضا شکری را به عنوان مهاجم، علی حسامی، نادر محمدنژاد، علی هزامی و محمدرضا اللعیبی را در پست هافبک، محمود یگانه بیرانوند، میثم پورفرخی، مجید شعبانی و مهیار نوری را در پست مدافع و مبین عشایر و ابوالفضل عباسی را در پست دروازبان در اختیار گرفت.

همچنین قرارداد سید جواد شفیعی پور، حسین بابائیان، محمدحسین دهقان، سید محمدعلی حسینی، عادل سرشار، علیرضا ابوالحسینی و میثم پورسلطانی با این تیم تمدید شد.

نارنجی پوشان با تغییر و تحولاتی که ایجاد کرده‌اند و همچنین شروع تمرینات پیش از موعود به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

در همین راستا نیز سکان هدایت باشگاه شهید قندی در اوایل خرداد ماه ۱۴۰۳ به «محمد فاضل یوسفی» سپرده شد و «حمیدرضا آسیابانپور» نیز هدایت نارنجی پوشان یزدی را در در دست گرفت.

یکی دیگر از انتصابات این باشگاه انتخاب «سعید علی‌نژادیان» یکی از چهره‌های موفق و البته سرشناس داوری فوتبال ایران و استان یزد به عنوان سرپرست این تیم بود.

ناگفته نماند که تنها تیم یزدی در لیگ برتر، قبل از صعود چادرملو اردکان تیم شهید قندی یزد بود؛ تیمی که به بالاترین سطح فوتبال ایران رسید اما خیلی زود وداع کرد و نتوانست ثبات داشته باشد.

نارنجی پوشان با هدایت «احد شیخ لاری» به لیگ برتر رسیدند اما نتایج ضعیف باعث شد تا سقوط با این تیم در کارنامه «مجید جلالی» به عنوان سرمربی و مرحوم «منصور پورحیدری» به عنوان مدیر فنی به عنوان نقطه‌ای سیاه و خاطره تلخ یزدی ها در فوتبال ایران یاد شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا